Case study

Firma handlowa z własnym magazynem logistycznym, działająca na rynku e-commerce oraz w kanale B2B, sprzedająca na rynku polskim, zagranicznym i globalnym.

Co zastaliśmy:

Brak jasno określonych godzin odcięcia dla składanych zamówień sprzedaży, niegwarantowany czas dostawy towarów do klientów polskich i zagranicznych, późna godzina kolekcji z magazynu centralnego jako warunek brzegowy.

Operator logistyczny Top 5 w Polsce

Co zastaliśmy:

Wysoki udział w portfolio biznesu rozproszonego, geograficznie niespójnego, kreującego wysoką pracochłonność i niską marżę końcową.

Operator logistyczny Top 5, 12 lokalizacji biznesowych

Co zastaliśmy:

System transportowy niedostosowany do obecnego procesu, wysoka pracochłonność o dużym stopniu manualności, brak funkcjonalności wspierających rozwój biznesu, modyfikacje w systemie możliwe, ale bardzo kosztochłonne.

Spółka transportowo/spedycyjna z taborem 500+ pojazdów.

Co zastaliśmy:

Wysoki koszt operacyjny w stosunku do kosztów rynkowych, brak sukcesów przetargowych w pozyskaniu nowego biznesu.