Sprawdź kogo szukamy -
prześlij CV
Przedstawiciel handlowy - rekrutacja zakończona
Naszym Klientem jest operator logistyczny ze strukturą kilku oddziałów w Polsce, działający w usługach drogowych, kolejowych i morskich.
W związku ze zmianami w strukturze organizacyjnej firmy oraz rosnącą aktywnością firmy w Polsce, poszukujemy osoby odpowiedzialnej za rozwój sprzedaży w regionie Polski południowej. Miejsce pracy w Krakowie lub na Górnym Śląsku.
Wymagane umiejętności / kompetencje:
- minimum 3 lata doświadczenia w sprzedaży usług transportowych
- umiejętność budowania długoterminowych relacji z klientami
- rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych
- samodzielność, sumienność w realizacji powierzonych obowiązków i mienia
- umiejętność docierania do osób decyzyjnych
- dobra znajomość języka angielskiego w stopniu min. B2, znajomość innego języka będzie dodatkowym atutem
- prawo jazdy kategorii B
Co oferujemy:
- motywujące wynagrodzenie wraz z systemem premiowym
- samochód służbowy
- ubezpieczenie zdrowotne, prywatna opieka medyczna w pełni finansowana przez pracodawcę
- możliwość rozwoju osobistego i awansu zawodowego
- proaktywne środowisko pracy w dobrej atmosferze
Zapraszamy do aplikowania
Kierownik Produktu - rekrutacja zakończona
Naszym Klientem jest polska firma dystrybucyjna, której podstawową działalnością jest sprzedaż i dystrybucja zabawek. Firma działa w kanale B2C oraz B2B, zarówno na rynku polskim, jak i rynkach europejskich.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy oraz jej portfela produktów, poszukujemy osoby z kilkuletnim doświadczeniem zakupowym oraz sprzedażowym, która będzie uczestniczyć w strategii rozwoju produktu, optymalizacji procesów zakupowych oraz nadzoru nad kosztami.
Wymagane umiejętności / kompetencje:
- wykształcenie wyższe, najlepiej na kierunku zarządzania i marketingu,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- umiejętność strategicznego myślenia i planowania długoterminowego,
- duża innowacyjność i zaangażowanie w jakość,
- umiejętność planowania i priorytetyzacji działań,
- dobra znajomość języka angielskiego, min. B2, najlepiej poziom C1
- bardzo dobre umiejętności organizacyjne, komunikacyjne i interpersonalne,
- otwartość na zmiany,
- bardzo dobre umiejętności analityczne oraz znajomość pakietu office
Co oferujemy:
- motywujące wynagrodzenie wraz z rocznym systemem premiowym,
- możliwość uczestnictwa w szkoleniach oraz nauki języków obcych,
- ubezpieczenie zdrowotne oraz prywatna opieka medyczna w pełni finansowana przez pracodawcę,
- możliwość rozwoju osobistego i kreowania polityki produktu,
- pracę w środowisku stale podnoszącym kompetencje pracowników
Spedytor Morski - rekrutacja zakończona
Naszym Klientem jest operator logistyczny z siedzibą w Szczecinie, specjalizujący się w spedycji drogowej, morskiej, lotniczej i logistyce kontraktowej. Posiada strukturę 4 oddziałów w Polsce i jest częścią globalnej struktury, również posiadających swoje oddziały w Chinach. Oferta jest skierowana do doświadczonych kandydatów, chcących proaktywnie rozwijać spedycję morską i lotniczą. Firma zakłada dynamiczny rozwój tego produktu w Polsce.
Wymagane umiejętności / kompetencje:
- doświadczenie w organizacji przewozów FCL i LCL min. 2 lata,
- znajomość dokumentacji i zagadnień związanych z transportem morskim,
- otwartość, odpowiedzialność i umiejętności pracy pod presją czasu,
- bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność wykonywania kilku czynności jednocześnie,
- samodzielność, kreatywność i systematyczność w działaniu,
- znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym,
Co oferujemy:
- wynagrodzenie na podstawie umowy o pracę,
- motywujący system premiowy,
- dobra atmosfera pracy w doświadczonym zespole,
- opieka medyczna,
- spotkania integracyjne,
- świeże owoce,
Dyrektor Zarządzający - rekrutacja zakończona
Naszym Klientem jest firma produkcyjno-handlowa, działająca w branży drzewnej, posiadająca nowoczesną halę produkcyjną w Szczecinie, sprzedająca swoje produkty na rynku polskim i zagranicznym. W związku z planami dalszego rozwoju oraz poszerzeniem asortymentu produkcyjnego, poszukujemy osoby odpowiedzialnej za całość procesów organizacyjnych.
Lokalizacja: Szczecin
Wymagane umiejętności / kompetencje:
- minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym w firmie produkcyjnej,
- bardzo dobra znajomość procesów produkcyjnych
- bardzo dobra znajomość zagadnień handlowych w obszarze sprzedaży produktów i zakupów surowców,
- umiejętność zarządzania zespołem pracowników, w zakresie delegowania zadań i obowiązków oraz realizacji celów
- wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
- dobra znajomość języka angielskiego, min. poziom B2,
- umiejętność strategicznego myślenia w planowaniu rozwoju firmy,
- opracowywanie i nadzór nad prawidłowym wykonaniem planów finansowych wraz z oczekiwanym efektem finansowym przez Właścicieli,
- tworzenie strategii rozwoju firmy oraz strategii poszczególnych procesów,
Co oferujemy:
- wynagrodzenie na podstawie umowy o pracę lub innych form zatrudnienia (kontrakt menedżerski, B2B),
- motywujący system wynagrodzenia zmiennego,
- samochód służbowy,
- możliwość aktywnego uczestnictwa w kreowaniu strategii rozwoju przedsiębiorstwa produkcyjno-handlowego,
- inne benefity pozapłacowe
Dyrektor Sprzedaży - rekrutacja zakończona
Naszym Klientem jest dynamicznie rozwijający się operator logistyczny ze strukturą kilku oddziałów w Polsce, o zasięgu globalnym. Główna działalnością firmy jest transport drogowy, realizowany przez posiadaną flotę własną oraz przewoźników realizujących usługi na rzecz podmiotu, transport morski, lotniczy i logistyka kontraktowa.
W związku z rosnącą aktywnością firmy w Polsce poszukujemy osoby odpowiedzialnej za rozwój sprzedaży w Polsce, z kilkuletnim doświadczeniem menedżerskim oraz posiadającej doświadczenie w budowaniu struktur organizacyjnych.
Lokalizacja: Łódź, Gdańsk, Poznań, Szczecin
Wymagane umiejętności / kompetencje:
- minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku menedżerskim w obszarze sprzedaży w firmach z branży TSL,
- doświadczenie w zarządzaniu rozproszonym zespołem sprzedażowym,
- znajomość zagadnień handlowych oraz umiejętności negocjacyjne,
- duże doświadczenie w analizie kosztów i wyników finansowych,
- otwartość na zmiany i pracę w bardzo dynamicznym otoczeniu,
- dobra znajomość języka angielskiego, min. B2,
- bardzo dobre umiejętności organizacyjne, komunikacyjne i interpersonalne,
- umiejętność pracy w zespole,
- proaktywne podejście do rozwoju sprzedaży,
Co oferujemy:
- motywujące wynagrodzenie wraz z systemem premiowym,
- samochód służbowy,
- ubezpieczenie zdrowotne, karta sportowa, prywatna opieka medyczna w pełni finansowana przez pracodawcę,
- możliwość rozwoju osobistego i kreowania polityki sprzedaży,
Kierownik Transportu - rekrutacja zakończona
Naszym Klientem jest firma transportowa z siedzibą w Szczecinie, działającą na rynku polskim i zagranicznym. Będąc w trakcie reorganizacji struktury działu transportu oraz szybkiego rozowju, poszukujemy osoby odpowiedzialnej za całość procesów transportowych:
Wymagane umiejętności / kompetencje:
- minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym w firmie transportowej,
- bardzo dobra znajomość zagadnień transportowych, spedycyjnych i logistycznych,
- bardzo dobra znajomość w obszarze administracji i zarządzania kosztami oraz zagadnień prawnych,
- umiejętność zarządzania zespołem kierowców, organizacji pracy, rozliczania czasu pracy, rekrutacji kierowców, planowania badań okresowych oraz urlopów,
- wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
- dobra znajomość języka angielskiego,
- umiejętność strategicznego myślenia w planowaniu rozwoju działu transportu,
- umiejętność pracy w zespole,
- Certyfikat Kompetencji Zawodowych mile widziany,
Co oferujemy:
- wynagrodzenie na podstawie umowy o prace lub innych form zatrudnienia,
- motywujący system wynagrodzenia zmiennego,
- samochód służbowy,
- możliwość aktywnego uczestnictwa w kreowaniu strategii rozwoju przedsiębiorstwa transportowego,
- dobra atmosfera pracy w młodym, dynamicznym zespole,