Case study
Firma handlowa z własnym magazynem logistycznym, działająca na rynku e-commerce oraz w kanale B2B, sprzedająca na rynku polskim, zagranicznym i globalnym.
Co zastaliśmy:
Brak jasno określonych godzin odcięcia dla składanych zamówień sprzedaży, niegwarantowany czas dostawy towarów do klientów polskich i zagranicznych, późna godzina kolekcji z magazynu centralnego jako warunek brzegowy.
Operator logistyczny Top 5 w Polsce
Co zastaliśmy:
Wysoki udział w portfolio biznesu rozproszonego, geograficznie niespójnego, kreującego wysoką pracochłonność i niską marżę końcową.
Operator logistyczny Top 5, 12 lokalizacji biznesowych
Co zastaliśmy:
System transportowy niedostosowany do obecnego procesu, wysoka pracochłonność o dużym stopniu manualności, brak funkcjonalności wspierających rozwój biznesu, modyfikacje w systemie możliwe, ale bardzo kosztochłonne.
Spółka transportowo/spedycyjna z taborem 500+ pojazdów.
Co zastaliśmy:
Wysoki koszt operacyjny w stosunku do kosztów rynkowych, brak sukcesów przetargowych w pozyskaniu nowego biznesu.